הנהלת חשבונות

שירותי הנהלת החשבונות שמוצעים על ידי משרדנו הם שילוב של פרקטיקה יוזמת, מקצועית ויעילה לצד קשר אישי והיכרות עם הצרכים של כל לקוח/ה וכל עסק. אנו משלבים בין ידע והיכרות מעמיקה עם רשויות המס ודרישותיהן לבין צרכי הלקוחות שלנו בכדי לצמצם את החשיפה לסיכונים וחבויות מס בלתי צפויות.

הנהלת חשבונות לעוסק פטור

להקים עסק חדש זו קפיצת מדרגה ושינוי בתפיסת העולם המקצועי שלכם, מכל הבחינות. אנחנו כאן כדי להוביל ולהנחות אתכם עקב בצד אגודל איך לעשות את זה נכון תוך שילוב ותיאום בין הרשויות השונות בכדי להביא לחסכון מירבי. כחלק מקליטתכם במשרדנו תקבלו הסבר מפורט על ההתנהלות העסקית הספציפית והתואמת לעסקכם.

השירותים להנהלת חשבונות לעוסק פטור כוללים:

  • פתיחת התיקים מול רשויות המס – מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
  • הנהלת חשבונות שנתית.
  • ריכוז הכנסות והוצאות של העסק.
  • ליווי שוטף לאורך השנה על מנת לפתור בעיות מס ובעיות בתזרים.
  • ייצוג מול הרשויות – מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי.
  • התממשקות לתוכנות הגבייה השונות (חשבונית ירוקה, חשבונית אונליין, INVOICE4U).
  • יחס אישי ומענה ישיר לכל לקוח של רו"ח ומנהלות חשבונות.

הנהלת חשבונות לעוסק מורשה

בין אם פתחתם את העסק או גדלתם מעוסק פטור לעוסק מורשה – הכל משתנה, וההיערכות החשבונאית שלכם דורשת ליווי שונה לגמרי ממה שהכרתם. משרדנו עורך ביקורת שוטפת שנעשית מאחורי הקלעים ללא הפסקה. אנחנו אחראים ומחויבים להתנהלות יום-יומית מול הרשויות על מנת לצמצם סיכונים בלתי צפויים. כחלק מקליטתכם במשרדנו תקבלו הסבר מפורט על הדגשים המקצועיים המאפיינים את הענף בו אתם עוסקים ופירוט ניהול הספרים אותו אתם חייבים לנהל בהתאם לתקנות המס.

השירותים להנהלת חשבונות לעוסק מורשה כוללים:

  • פתיחת תיקים מול הרשויות (מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי).
  • קבלה וארגון חומר למס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ אחת לחודש או חודשיים, לפי הדרישה מהרשויות.
  • מתן תזכורות והתראות דרך תוכנה חדשנית לשליחת המסמכים והודעה עם ריכוז התשלומים לכל הרשויות לאישור הלקוח.
  • ניהול דיווחים למקדמות ותשלומים שוטפים לרשויות המס באמצעות הרשאות או כרטיסי אשראי.
  • פיתוח תהליכי עבודה טכנולוגיים חדשניים ופתרונות דיגיטליים.
  • יחס אישי ומענה ישיר לכל לקוח של רו"ח ומנהלות חשבונות.
  • הכנת דו"ח שנתי ופגישה פרונטלית.
  • הכנת משכורות ודו"חות למעסיקים.
  • התממשקות לתוכנות הגבייה השונות (חשבונית ירוקה, חשבונית אונליין, INVOICE4U).
  • ייצוג שוטף מול הרשויות – מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ.

הנהלת חשבונות לשותפויות

אופי הניהול של שותפות הוא מעט שונה מעוסק "רגיל". כעת אתם מספר אנשים שקיבלו החלטה לעבוד יחד, ואחת מנקודות התורפה הנפוצות היא ניהול העניינים הפיננסים והחשבונאים של השותפות לצד ניהול המיסוי של כל אחד מכם.

ההחלטה לצאת לדרך כשותפים פיננסיים ולחלוק בינכם את החזון העסקי וההכנסה שלכם היא בעלת משמעויות רבות וכרוכה ברגישות גבוהה. לכן, ישנה חשיבות רבה בבחירת משרד רו"ח וייעוץ מס שאתם סומכים עליו.

השירותים להנהלת חשבונות לשותפויות כוללים:

  • פתיחת תיקים מול הרשויות (מס הכנסה, מע"מ וביטוח לאומי).
  • קבלת וארגון חומר למס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ אחת לחודש או חודשיים, לפי הדרישה מהמוסדות.
  • מתן תזכורות והתראות דרך תוכנה חדשנית לשליחת המסמכים והודעה עם ריכוז התשלומים לכל הרשויות לאישור הלקוח.
  • ניהול דיווחים למקדמות ותשלומים שוטפים לרשויות המס.
  • פיתוח תהליכי עבודה טכנולוגיים חדשניים ופתרונות דיגיטליים.
  • יחס אישי ומענה ישיר לכל לקוח של רו"ח ומנהלת חשבונות.
  • הכנת דו"ח שנתי.
  • הכנת משכורות ודו"חות למעסיקים.
  • התממשקות לתוכנת הגבייה השונות (חשבונית ירוקה, חשבונית אונליין, INVOICE4U).
  • ייצוג שוטף מול המוסדות – מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ.

הנהלת חשבונות לחברה בע"מ

כחברה בע"מ ההתנהלות הכלכלית צריכה להיות מתוכננת היטב. אנחנו כאן בכדי להעניק לכם ייעוץ וכן הנהלת חשבונות באופן מקצועי, יסודי, אישי ומיידי. לחברות בע"מ ישנן סוגיות חשבונאיות איתן יש למשרד היכרות מעמיקה המאפשרת התנהלות פיננסית יעילה וחסכונית של החברה ובעלי המניות העומדים מאחוריה.

השירותים להנהלת חשבונות לחברה בע"מ כוללת:  

  • ליווי בפתיחת חברה מול רשם החברות, הבנקים ורשויות המס.
  • ליווי שוטף בניהול הכנסות והוצאות החברה.
  • הנהלת חשבונות כפולה.
  • הכנת מאזני חברה ודוחות אישיים לבעלי המניות.
  • התאמות בנקים.
  • העסקת עובדים וניהול משכורות.
  • ייעוץ לפני פעולות פיננסיות שונות (משיכות בעלים, הוצאות רכב, הוצאות עודפות וכו').
  • יחס אישי ומענה ישיר לכל לקוח של רו"ח ומנהלת חשבונות.
  • ייצוג שוטף מול הרשויות – מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ.
תפריט